Torstai päivästä tuli upea muistorikas päivä. Vaikka 11.9.päivämäärä tuo monia ikäviä asioita mieleen , nyt olin kokonaan unohtanut kyseisen päivän.

Sanna saapui Uffan kanssa aamupäivällä Kokkolaan. Lilli halusi heti tehdä Uffalle selväksi , että meille saat tulla , mutta minun ehdoillani.....muutaman kerran hammas kalustoaan esitellen ja parit murinat murisseena Lilli hyväksyi Uffan kaverikseen. Autossa istuttiin vieretysten ja seurattiin maailmanmenoja ihan sopuisasti.

Kun sopiva aika koitti , lähdimme suosimallemme Koiviston alueelle. Tapasimme tuttuja koiria alkutaipaleella. Loppuajasta saimme olla ihan neljästään. Joku voi ihmetellä kuka on UFFA?? Uffa on elokuussa vuoden täyttänyt sloughi neito. Uffan nimi on virallisesti  Ulfah Schuru-Esch-schams. Uffa on tuotu samasta kennelistä missä asuu Lillin isä Hashim eli Uffa on saksalais kaunotar. Uffan omistaa Sanna joka asuu Lehtimäellä.

Uffa on mielenkiintoinen pakkaus....se muistuttaa olemukseltaan ja luonteeltaa sekä käytökseltään hämmästyttävän paljon Fazlia....urosta jonka olen suunnitellut Lillin pentujen isäksi. Uffalla on ihan samanlaisia piirteitä liikkuessaan metsässä vapaana kuin Fazlillakin on......Ihania koiria molemmat. Näissä koirissa näkyy se leima joka on Schuru -Esch-Schams kennelin koirissa .Tasapainoisia , ERITTÄIN AVOIMIA , hienot rungot ja IHANAT PÄÄT......listaa voi jatkaa loputtomiin.....

Koirat nauttivat silmittömästi leikkimisestä....Tässä on myös kuvia meidän ulkoilupäivästä.

1903279.jpg

MINÄ JA MUN KAVERI  UFFA

 

1903285.jpg

EIPÄ LÖYTYNYT MUSTIKOITA , PUOLUKOITA KYLLÄ

 

1903291.jpg

KATOS LILLI...TÄMÄ ON HERKKUTATTI

 

1903298.jpg

HEI SUN HÄNTÄKOUKKU ON ALASPÄIN.

 

1903305.jpg

KATO LILLI MÄ OSAAN LENTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 

1903316.jpg

MALTTOI UFFA HIEMAN POSEERATAKIN

Kiitos Sanna ja Uffa kivasta päivästä ja ihanista "minun näköisistäni" kulhoista.